by amanda

| Vardag
åh vad jag är irreterad !
jag har precis kommit hem och ska snart äta. det är så jävla kallt ute, jag vill ha sommar och sol !
i allafall så har jag varit med Ida idag och vi har stått i centrum all the time för att hon ville det. vi har åkt lite tunnelbana fram och tillbaks också. jag blev hämtade klockan 6 av mamma och vi åkte till söder för att göra en grej. men nu är jag i allafall hemma, vi hörs senare. tror jag, syster kommer hem idag och kommer ta datorn -.- kisses

jag älskar dig !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: