by amanda

| Vardag
jag kom hem för inte så länge sen. det har varit en riktigt seg dag. efter jag gjort mig klar så kom elin filippa och annie till mig. vi åt kladdkaka och chillade lite och så. sen skulle micke komma, så filippa och annie gömde sig i min källare medans jag elin och micke satt i rummet brevid och spelade playstation. sen kom de plötsligt fram och så blev det superkul :) eller nja, små bråkade lite och jag började blöda näsblod. menmen, vid 6 drog både micke elin och filippa hem så jag och annie gick och åt pizza. och sen träffade vi leo och muffe, efter en stund även matte men de var elaka ! sen drog jag hem .. men nu ska jag kolla bloggar, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: