by amanda

| Vardag
så jävla bra ;)
Cecilia

Sv; Köp den ;)

CLIP

åh, älska låten, och EDDIE!

disente

Jävlar vad bra! :)

F R I D A M [freedom]

Mysig blogg du har :) du har inte lust att följas åt på Bloglovin'?

Hanna

Jag är inte så jätteimponerad av Eddie måste kjag säga,,

tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hehe härligt! ;D

Bella

Eddie är grym :D Är allt bra med dig? :D

Bella

Tusen tack :)

annie

DEN ÄR BÄÄÄÄÄST

Cecilia

Amanda, det skulle betyda väldigt mkt om du röstade på mig i veckans blogg hos den här tjejen www.jesi.blogg.se! Rösta gör du genom att klicka på den här länken http://jesi.blogg.se/2009/november/borja-rosta.html

Hoppas du röstar flera gånger, ha det bra! :)

Skriv bara mitt nmr och det är 5 i kommentarsrutan!

M A T H I L D A ♥

SVAR Hehe okej ;p

NOESCAPE

sv: yes ;D

CLIP

vilken tycker du var den bästa låten han gjorde? den här?=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: