by amanda

| Vardag
hej sötnosar, förlåt för att jag inte bloggade igår fast jag sa att jag skulle göra det. men vi kom hem senare igår än planerat för det var förseningar med tunnelbanorna så vi hann inte eftersom vi skulle kolla på film också. men igår så var vi i allafall och shoppade i kista och sen åkte vi till centralen för att kolla efter lite fler saker som inte fanns i kista. när vi var klara med allt drog vi hem till filippa för att lämna det nyinköpta och sen drog vi hem till min pappa med svante. spelade playstation och kollade på tv, sen drog jag och filippa hem till min mamma för att äta middag. vi fixade oss lite och sen drog vi ut för att träffa kompisar. men vi stannade påvägen och hyrde filmen " diary of a sex addict " ganska bra men lite skumm .. sen tog vi tunnelbanan till kärrtorp där vi träffade matte muffe emil och leo. vi drog hem till matte och spelade gta tror jag (?) vi skulle hem vid halv 11 men det var som sagt förseningar så vi kom hem 21.50 istället. men nu ska jag göra mig klar, jag har precis duschat. idag ska jag och filippa på bio, vi ska se 2012. ni som sett den, är den bra ? :) <3 kisses amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: