by amanda

| Vardag
hallo ! :) jag kom hem för en liten stund sedan. och vet ni vad jag har gjort idag ? jag har tagit vaccin mot svininfluensan fast jag skrev att jag inte skulle göra det. men jag blev tvingad av mina föräldrar så nu är det i allafall gjort. det kanske var lika bra ? jag var jätte nervös innan men det gick sjukt bra. ett litet stick och det gick jätte snabbt. efter det hade vi rast i lite mer än 2 timmar så jag annie lippa elin tilda och halat åkte till donken och åt lunch där. sen drog vi till skarpnäck, bytte tunnelbana och åkte tillbaka till kärrtorp. vi drog till skolan och sen var det lektion igen. men min kompis amanda kände sig inte bra efter sprutan, hon kunde knappt andas .. så vi gick till syster och hon sa att amanda skulle åka hem så jag fick sitta med henne tills hennes pappa kom. vilket var resten av dagen eftersom hennes pappa aldrig kom. så det var alltså inte jag som skolkade utan skolsyster som sa att jag skulle vänta med henne ! menmen, jag tillbringat min dag med underbara lukia. jag har haft jätte roligt idag. vi träffades i kärrtorp och åkte direkt till globen. åt en chessburgare på donken och gick sen runt och tittade i globen i olika affärer. efter en stund åkte vi till kärrtorp och var med wille. sen drog jag hem, men nu ska jag leta efter min kameraladdare men som antagligen ligger hemma hos mamma "/

jag&lukia sötnos :)
Lukia

visst e vi heta ?!

jag älskar dig amanda babe <3

Lukia

Visst e vi heta hallå ?

älskar dig amanda söt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: