by amanda

| Vardag
som tage skrev i inlägget tidigare så var han hemma hos mig och nu har han precis dragit. vi satt typ bara framför datorn och kollade runt lite sen drog han. idag så skulle jag och filippa ha träffat danne men lite annat kom emellan så det gick tyvärr inte. jag och filippa chillade runt lite efter skolan och sen bestämde vi oss för att åka till globen och träffa tage venne wille och matte men pappa ringde och vi var tvugna att dra precis efter vi gått av tunnelbanan. så pappa hämtade oss och sen åkte vi och hämtade ut min älskade mobil som varit ifrån mig alldeles för länge. jag har saknat dig kära mobil ! sen åkte vi till min optiker där jag fick hämta mina glasögon och sen hem för att byta om. efter det åkte jag pappa filippa syster och hennes pojkvän mattias till en resturang i kungsträdgården, mums ! när vi ätit drog jag och filippa till kärrtorp och träffade massor sen gick jag och tage hem till mig. menmen, nu ska jag ladda in bilder från idag. pussar amanda <3

leonard & filippa :)

wille :) ♥

jag & annie älskling !

filippa sötnos


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: