by amanda

| Vardag
nu är jag hemma, sjukt kallt ute alltså. mina fötter, domnat bort ? (a) menmen, jag drog från filippa mellan 11-12. drog direkt hem för att tvätta bort gamalt smink, byta om, tvätta mig och sätta in nya linsor. när jag och mamma var färdiga för att dra drog vi som sagt in till stan. hämtade biljetter, kollade runt, köpte lite saker och åt på tacobar. tyvärr får ni inte veta vad jag köpt eftersom jag kommer få de i julklapp men en sak ska ni få se :)
efter filmen som dessutom var jätte bra åkte mamma hem och jag mötte många vid kärrtorps gymnasium. kaos f*n? men ni får inte veta ! feel the pain .. stog i centrum med de andra md drog hem halv 8. men nu ska jag ladda upp bilder som ni får i nästa inlägg, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: