by amanda

| Vardag
nu är jag äntligen hemma, jag har varit på söder med mamma och hjälpt henne med en grej. så nu är jag 50 kronor rikare :) dagen har varit sjukt seg alltså, snö regn och kallt.. jag ogillar vintern ! menmen, jag slutade klockan 15 medans annie och lippa slutade 16 så istället för att ensam stå och vänta på dom så satt jag med på deras lektion och tittade på. de hade idrott så det var helt okej. vi visste inte vad vi skulle göra efter skolan så det slutade med att annie drog hem och att jag och filippa åt mackor + tittade på tv resten av dagen. men nu ska jag snart gå och duscha, vi hörs senare eller imorgon. kisses

jag älskar dig bebo !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: