by amanda

| Vardag
hejhej :) nu är jag hemma och ska snart sätta på ugly betty, så sjukt bra :)
dagen har jag tillbringat med svante och elin som jag skrev redan igår. vi hade en chilldag hemma hos mig, bakade tigerkaka (?) kollade på tv och skrattade. vid halv 6 gick båda hem för att äta, + att svante skulle på träning. så jag plockade undan och städade lite sen gick jag hit, till mamma. jag ska snart äta middag tror jag, men är inte hungrig och har redan ätit tigerkaka. så antingen äter jag senare eller så tar jag bara en frukt eller något ? jag har inte bestämt mig. men ska dra, pussar amanda <3
M A T H I L D A ♥

SVAR gött :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: