by amanda

| Vardag
nu har jag kollat klart på både andra avenyn och sett lite på ugly betty. sjukt bra ! :)
jag ska snart göra mig i ordning för att gå och lägga mig, så får vi hoppas på att jag inte börjar blöda näsblod idag också, jag gjorde ju det igår direkt efter inlägget som jag skrev om det igår. jag hatar det
imorgon ska jag vara med älsklingarna, elin & svante. stark kärlek till dom. men nu ska jag sova, vi hörs imorgon. ha en bra kväll, godnatt gangstas :)

joel

sv; härligt! :)

JONNA

sv: haha yes. det är toppen med mig! : ) sjdå ?

hanna

Usch och fy. jag har aldrig blött näsblod faktiskt :O

M A T H I L D A ♥

SVAR det är toppen, sj? :D

Naima

Hej vännen ;)



Svara gärna på min dagens fråga '' Vad lägger du helst på dina pengar '' och läs gärna Allt vad jag skrev om när Leona Lewis blev slagen i ansiktet och sedan ta emot rasistiska ord .

Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

Bella

är du sugen på att köpa en domän? :D

Linnea bara ღ

hehe okej, samma här! söta bilder :)

Jen

Haft en bra dag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: