by amanda

|
här kommer flera bilder från fredags, men bilderna utomhus är dåligt tagna (a)
      
matilda

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

Anonym

HAHAHA FETT FULA BILDEER !

för det första. mina ben är inte så fula igentligen men klaga inte jag vet att dom inte är jätte smala

och för det andra. haha jag såg cp och hade inget smink på den där sista bilden. uschusch att jag låter dig lägga in bilden amanda -.-

matilldaaaaaaaaaa

ni ska inte tro att mina ben ser ut så i verkligheten :O men jag vet att dom inte är speciellt smala, men vem fan bryr sig. Och haha jag såg sjukt rolig ut på den sista bilden, men jag hade inget smink och var på finfint humör -.- :O

fan att du ens lägger in bilderna amanda..

FAN VAD FULA



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: