by amanda

|
hej, jag ska bara slänga in ett inlägg innan jag äter middag. jag är nämnligen på landet igen .. jag skyndade mig hem och när jag väl var hemma så skulle jag möta filippa och elin och så skulle vi åka till grönan. men när jag hade kommit hem så var de redan på grönan och vägrade möta mig. jag ville inte åka dit själv så jag stannade helt enkelt hemma. jag skulle sova hos filippa men pappa tyckte att elin och filippa inte betedde sig schysst och att de var elaka så jag blev helt enkelt tvugen att åka tillbaka .. jag hade ingenting annat att göra för de flesta svarade inte på sms, jag ville inte träffa de för jag tyckte det var dålig stil o.s.v så jag åkte till tekniska och blev upphämtad där utav "flyborg" när vi kommit till norrtälje så åkte vi först hem till honom så han kunde duscha snabbt medans jag kollade på hancock. när vi sen var klara så åkte vi vidare. jag vart så åksjuk på vägen så när vi sen var framme vart jag tvugen att lägga mig på sängen och vila lite. efter det kollade vi på "slamming doors" tror jag den heter. menmen, nu ska jag gå. och som sagt "inga bilder" <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: