by amanda

|
nu blir jag riktigt irreterad ! kom inte och säg att det är du som alltid skriver till mig o.s.v när jag alltid brukar fråga hur det är med dig, om vi kan träffas, vad du vill göra och en massa mer. jag smsar och skriver på msn så ofta jag kan, men när vi inte pratas på ett tag av olika själ så har jag bara inte tänkt på att göra det. delvis för att jag inte brukar sitta vid datorn så ofta längre och att jag inte alltid nås på min mobil som förut. när du inte vet borde du vara tyst och tänka efter innan du säger något ? varje gång jag varit med dig så kommer du direkt efter och säger att du är min reserv för att du tror att jag inte har någon annan att vara med. jag träffar dig för att jag vill, för att du är min kompis. för att du förstår mig när jag berättar någonting som hänt. jag har till omed dissat andra bara för att jag velat vara med dig, förstår du ? säg inte en massa, jag orkar inte heller allt, det finns gränser. precis som du tycker eller hur ? om någonting är fel som du säger, så får du prata med mig face to face. reservkompis är ett ord som inte finns i mina ögon och som jag inte använder. det existerar helt enkelt inte, man kan inte vara med alla samtidigt och varje dag. det är lika mycket ditt fel.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: