by amanda

|
a: det ser bara konsigt ut när du har MED löshår, för det är så tunt och ditt vanliga hår är tjockt. så uuuuutan ;)

svar: bara så du vet är det tvärtom. mitt hår är tunt och löshåret är tjockare. jag tycker själv att det ser bättre med det på för det blir längre, man kan göra flera frisyrer och det blir tjockare. men tyck vad du vill : )

Anonym

Men hahaha .. asså du kanske borde platta dítt eget hår först annars ser man ju att du har löshår ?

Anonym

Eller hur, plus att man ser att löshåret inte har exakt samma färg som ditt riktiga.

Platta ditt vanliga spikrakt innan du sätter i löshåret, annars ser det jävligt trashigt ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: