by amanda

|
hej sötnos, jag ska försöka blogga snabbt nu för jag ska hinna göra engelska läxan också innan melodifestivalen. dagen började i allafall som vanligt, fast inte direkt. älsklingen elin kom hem från egypten , fan vad jag saknat dig bästevän ! i allafall så var jag i skolan och efter gick jag elin och matilda till centrum där flera andra var och stog med de en liten stund. sen fick elin och matilda helt plötsligt för sig att bada i fontänen i centrum så de "badade" lite. och sen började de spöregna så vi åkte till bagis. där köpte vi en grädde på ica och sen gick vi hem till matilda. hemma hos matilda gjorde vi kaffe med någon vanilj grej i och grädde. så sjukt gott, fast lite för sött så man mådde illa efter en stund (a) sen gick vi ut på ballkongen och chillade lite. vi gick in efter det och gjorde en hemlig grej som ingen får veta ; ) sen badade de medans jag satt brevid och kollade på.. när de var färdiga, typ 1 timme senare så gjorde de sig klara och sen gick vi ut. ute så gick vi till centrum och köpte tuggumin och sen satte vi oss i någon park och lyssnade på musik och pratade. sen vart jag och elin hungriga som fan så vi gick hem till matilda igen och gjorde makaroner med köttbullar ! mums : ) när vi hade ätit så gick vi ut igen och åkte till kärrtorp. i kärrtorp kollade vi priser på solarium och sen drog vi. elin skulle hem så vi följde henne till skolan där hon blev upphämtad, tilda av sin mamma också och jag gick hem. ingen är hemma så jag ska vänta tills någon kommer och sen ska jag göra mig lite te. men här har ni bilder, puss <3
          


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: