by amanda

|
hej sötnos. nu ska jag bara blogga lite snabbt för jag hinner inte vara inne så länge. idag träffade jag fanny vid halv 12. jag hoppade på tunnelbanan hon kom med i sandsborg och så tog vi tunnelbanan till centralen och sen bussen till grönan. när vi kom dit så stog vi och väntade på fannys pappa en stund för hon skulle lämna pengar till honom. när vi hade gjort det så gick vi in och åkte lite saker. vi åkte insane, det var läskigt men skit kul. det gick lite fort men det var najs : ) och efter åkte vi lite mer och sen åt vi lunch och efter det träffade vi angelica och filippa så var vi med de en liten stund. det var helt perfekt idag, inga köer, lite folk och perfekt väder. förutom att jag mådde illa efter pop-expressen 3 gånger nästan på rad. i allafall vid halv 4 började det regna lite så vi orkade inte vara kvar. så vi åkte hem till henne så hon kunde byta om. hon skulle senare träffa putte så hon åkte till bagis och träffade honom och jag åkte till farsta strand och mötte ida. när jag hade träffat henne åkte vi till kärrtorp och sa hej till tage, max, tobbe, jonte och en till kille. men de var skit tråkiga så vi tog tunnelbanan till skarpnäck fram och tbx och sen till kärrtorp igen. i kärrtorp var max, tage och jonte så vi var med de. efter en liten stund kom angelica och filippa. angelica max och jonte drog och ante kom typ. så vi stog i centrum och sen drog lippa. jag ida tage och ante var kvar och gjorde typ ingenting. ante jagade tage men efter en stund skulle ida hem så vi följde henne halva vägen och sen följde de mig hela. när jag kom hem åt jag middag och kollade på wipeout (stavning?) och sen satte jag mig framför datorn. jag ska snart logga ut så bilder från idag kommer imorgon. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: