by amanda

|
ni som fortfarande är vakna, vad har ni för er ? jag gör absolut ingenting. jag har precis dushat men kan inte föna håret eller platta det för mamma sover och jag vill inte störa henne. jag ska faktiskt själv gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp 10 imorgon. möta fanny klockan 11:30 och sedan åker vi till grönan. de som känner mig och ska dit ringer eller smsar mig så kan vi ses där : )  i allafall så kom tage, angelica och jonte oväntat hem till mig vid 8-9 någonstans. vi var hemma hos mig och lyssnade mest på musik. sen gick vi ut och gick mot melker men han var inte hemma och annie skulle vara hemma en stund efter det så vi följde henne hem och sen gick vi till centrum. i centrum köpte jag en cola, och de glass & godis. de skulle följa mig hem så vi började gå mot mig. men efter halva vägen skulle de plötsligt tillbaka till centrum för att hämta tages tandborste hos honom så de sprang iväg .. så onödigt. menmen, när jag sen kom hem skulle jag sy på en till klämma på mitt löshår men jag hade typ tappat den så jag ska göra det en annan dag. så jag satte mig framför datorn och smsade lite. men nu ska jag dra, pussar amanda <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: