by amanda

|
Anonym: Platta håret förfan,skit fult !
andvänd inte löshår om du inte plattar ditt egna hår först!!!!

IP: 193.150.247.104

svar: andledningen till att mitt egna hår inte var plattat var för att jag precis hade duschat och då blir mitt hår själv-lockigt. så jag satte bara på löshåret och som du ser på tiden är inlägget inlagt på kvällen så jag har inte gått runt sådär ute. passar det inte dig så kan du lämna mig ifred och sluta läsa min blogg. för jag gör precis som jag vill på den, right ?


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: