by amanda

|
nu sitter jag hära igen .. framför datorn hos pappa. jag ska snart träffa angelica tror jag men hon är inte säker och hon äter så hon ska ringa snart. vi kanske ska träffa lukia om lukia ville och kunde : )


idag träffade jag i allafall angelica och olivia i kärrtorp och så åkte vi till farsta. där köpte vi lite kläder till angelica och kollade på ett par jeans till mig som jag skulle vilja köpa men jag kommer nog inte få eftersom jag fått ganska mycket kläder på sistonde. och efter det åt vi på donken i allafall. vi orkade inte vara kvar så vi åkte till hammarbyhöjdens ip. påvägen dit träffade vi amanda, så vi var med henne en stund. jag och olivia orkade inte vara kvar så vi gick hem till henne och amanda och angelica gick hem till angelica. jag och olivia gick till någon tobak affär och köpte lite godis till olivia och sen gick vi till björkhagen och åkte hem till henne i kärrtorp. hemma hos henne gjorde vi typ ingenting, ringde lite folk. sen kom rebecka så vi var med henne och en stund senare kom angelica. vi var hemma hos olivia och pratade mest och gjorde absolut ingenting. vid 6 ungifär gick angelica hem så jag olivia och rebecka gick till pizzerian och köpte pizza till oss och sen tog vi med de hem till olivia och åt. efter vi hade ätit gick vi till centum och mötte angelica för hon skulle köpa mjölk. när hon hade gjort det såg vi fanny så vi stog där med henne en stund men sen drog hon. vi andra stannade kvar för linn, denise, olivia, saga, sanna och linnea kom så vi var där med de en kortis tills de gick. tage skulle komma och vara med oss men när han kom skulle angelica hem och äta, och olivia och rebecka var tvugna att dra hem till sig. och jag skulle hem till pappa för att hämta min väska. tage orkade/ville inte följa med så han stannade kvar där. men nu ska jag gå, skriver när jag kommit hem till mamma igen. pussar amanda<3
  
(tjock rumpa, jag vet.)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: