by amanda

|

den här gången tänker jag tipsa om gamla låtar. ni vet alla låtar som påminner om just dig och ditt ex eller din gamle vän. låten som var eran ? ibland kan det bara vara skönt att sätta på just eran låt och lyssna på den hur länge som helst. gamla minnen och stunder kommer upp. man kan tänka tillbaka på tiden och inse att man saknar den personen .. vill man inte ha något med tjejen/killen att göra så skit i det. men jag delar så mycket med så många, så jag lyssnar ofta på gamla låtar. tänk efter, det kan vara bra att ha kvar de som man har kännt längst än idag. har ni glidit isär ? försök ta kontakten, man kan aldrig få nog med vänner.

kommer du ihåg angelica ?

kommer du ihåg filippa ?

kommer du ihåg elin ?
 

angelica, filippa, matilda & elin. våran låt tjejer ..
tova

minns du våran låt ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: