by amanda

|
hej raring, vi kom hem halv 11 eller lite senare pågrund av att jag och filippa gick ut och träffade lite kompisar men vi missade tunnelbanan för att jag tappade min remsa och så vart det förseningar (stavning?) -.- så ja, vi kom försent fast det var okej .. eller filippas mamma vart i allafall inte sur. när vi kom hem åt vi middag och sen satt vi filippa framför datorn medans jag tvättade bort sminket och fixade mitt löshår. menmen, vi kanske ska kolla på film om jag orkar. jag börjar redan bli trött. jag ska upp runt halv 9 imorgon. för filippa ska delvis på bröllop så jag måste gå upp tidigare och jag ska möta min mamma i globen och kolla på adidas kläder. och sen efter det ska jag möta upp angelica och vi åker till grönan. och senare åker vi hem och träffar några. sen ska vi nog sova över men jag är inte säker, vi får se. idag fyller i allafall kezaya älskling år så glöm inte att gratta henne. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: