by amanda

|
hej sötnosar, nu är jag hemma. efter skolan kom kezaya och mimmi till oss. vi gick tillsammans till centrum och stog där och väntade på filippa och angelica. när de kom gick vi tillbaks till skolan för att hämta filippas väska. när vi hade gjort det gick vi till någon port och stog i den en liten stund och sen gick vi till centrum och pratade om lite annat. kezaya och mimmi skulle endå träffa några andra så jag och filippa gick hem till henne. nu är vi här och ska snart äta mackor med oboy och sen ska vi ut men vet inte med vilka ännu för vi hade bestämmt med så många (a) men nu ska jag gå, pussar amanda <3
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: