by amanda

|
godmorgon mina läsare! idag blev jag väckt klockan 8 men gick inte upp fören halv 9. jag hoppade direkt in i duschen, och efter det klädde jag på mig, borstade tänderna och åt frukost. nu sitter jag och bloggar och ska snart gå ut till de andra i solen. min buss går 11:15 så jag är inte hemma hos mig fören vid halv 2 "/ menmen, då ska jag bara sminka mig och platta håret och sen ska jag möta elin och filippa, antagligen kenny, benny och paul. vi får se, jag bloggar nog inte mera fören jag kommer hem till filippa ikväll eftersom jag ska sova där idag. ha en bra dag mina läsare, pussar och kramar amanda <3

den här headern hade jag när jag precis hade startat bloggen (a)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: