by amanda

|
hejhej, nu är jag hemma igen och har så tråkigt ! jag vet inte vad jag ska göra och mamma kommer inte hem fören på ett tag och syster är ute med kompisar. jag åkte i allafall till farmor med pappa och therese. vi var lite försennade så när vi kom dit hade de andra redan ätit så vi åt middag, pratade och hade mysigt och sen vart det fika. efter det tog farmor plötsligt fram sina klackskor för vi kom in på något ämne om sånna som inte kunde gå i klackar. så jag provade några av de men de var så otroligt små fast det var för jag hade så tjocka strumpor .. enligt pappa ; ) menmen, sen blev jag i allafall hemskjussad av pappa så när jag kom hem hjälpte jag mamma med att vika tvätten och snart ska jag väl hitta på något. jag har i allafall ingen lust att bara sitta vid datorn. men jag skriver lite mera senare, puss bby <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: