by amanda

| frågestund
svar på frågestunden !


Anonym: Vem hade du ditt första seriösa förhållande med?
svar: jag tycker inte att de förhållanden jag har haft har varit speciellt seriösa, så inga. puss

jjuliaah: haha okej, hmm... vad ska man fråga amanda? :P
1 du är oskuld va? ;o
2 är du kär ? :)
3 vem umgås du mest med av tilda, anne, elin & filippa (?) ? XD
4 hur mår du älskling ?
Puss ! <3
svar: ja jag är oskuld, och jag är inte kär. jag umgås mest med de alla, de är olika. just idag är det mest med filippa och elin efter skolan men de går i perioder (a) jag mår helt okej, puss

Lovisahh: Bh-storlek ?
Har du mens ?
Gillar du nån kille just nu i så fall vem ? :)
Aja kommwe inrw på mwe :P
svar: min bh-storlek är 75a/75b, mens är något privat som inte har med bloggen att göra så det svarar jag inte på. jag gillar inte någon kille. puss

huhi: äru oskuld?
har du strulat någon gång?
har du kysst någon?
har du pussat någon?
äru kär i någon? i så fal vem?
eller säg det till din bästis!
svar: ja jag är oskuld, och nej jag är inte kär. puss

matilda angelica & filippa: finns det någon du ser upp till?
vem är din förebild?
älskar du oss på riktigt (hahahahha)
hur många besökare har du?
tror du vi är seriösaaaa med frågorna?
aa vi älskar dig iaf.
svar: ja jag ser upp till mina bästavänner och min familj, utan de hade jag aldrig kommit såhär långt. ja jag älskar er mer än ni någonsin kommer förstå, mina besökare är hemligt ; ) ja ni är väldigt seriösa (a) puss

lukia: 1 Hur länge har din blogg funnits ?
2 Hur mår du ?
3 Vem älskar du mest ?
4 Följer du någons blogg ?

Puss på dig <3
svar: min blogg har funnits i ett år och lite till, jag mår bra tack. jag älskar min familj mest, jo jag följer mina vänners bloggar. puss

:) : Vem var din senaste pojkvänn ?
svar: min senaste var en kille som heter hampus. puss

Saknar dig.: om du var tvungen att resa från sverige och aldrig skulle få återvända tillbaka, vilka 5 personer skulle fölt med dig ditt du reste, och vilka 5 saker skulle fölt med? snälla vet att det är svårt men ta dig inte undan nu :P utan 5 personer och 5 saker max, pussar.
svar: de som skulle ha följt med mig är nog min syster, angelica, filippa, matilda och elin. och de 5 saker vet jag faktiskt inte. jag kommer jue tillbaka satt (a) puss

jjuliaah: då är jag tillbaka igen amanda höhö
1 saknar du fanny & becca ?
2 favorit färg & teve program ? XD haha
& nu fem snabba frågar & svar :D
choklad vs vanlij ?
kärlek vs vänskap ?
matilda vs angelica ?
filippa vs elin ?
julia vs .... ? någon ^^
föräldrar vs vänner ?
din syster vs pojkvän ?
puss vs kram ?
sex vs mysa ?
haha lite frågor att svara på, puss gumman!
svar: ja jag saknar fanny och becca väldigt mycket ! min favorit färg är svart, rosa och vit.
och angående snabb frågorna så är de tjockstil på de jag väljer. puss <3




Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: