by amanda

|
hej mina läsare ! nu har jag precis kommit hem och ska snart hjälpa tre stycken med deras bloggar. jag är bara för snäll (a) jag har också precis fixat min matsäck till imorgon, och efter skolan när jag slutar så ska jag träffa linnea hedengran älskling ! jag vet inte vad jag ska göra, men något hittar vi väl på : ) hon kommer jue ända från järfälla satt. sen på kvällen ska jag till min farmor för hennes pojkvän fyller år. menmen, idag efter det förra inlägget gick vi ut, gjorde typ ingenting. sen gick vi hem och åt middag, och sen ut och träffa benny, kenny, paul och thrife. jag bråkar utförsig med kenny "/ menmen, det löser sig väl någon gång .. hoppas jag. i allafall sen skulle de till gården så vi gick hem till filippa igen, hämtade min väska och sen skulle jag hem så hon följde med mig till hammarbyhöjden. det var en skit läskig, typ full polsk tjej som kom fram och pratade med oss om livet, utlänningar och grejer fast vi fattade ingenting för hon pratade inte ren svenska. menmen :p jag träffade också becca en snabbis för jag såg henne i bagis, och så har jag precis pratat med fanny och bestämmt att vi ska på grönan på söndag .. så det känns skit bra att jag pratat med de och sådär för de var så länge sen ! och så har jag pratat med både nikita och cem i telen som också var länge sen jag träffade så det känns också bra § men nu ska jag hjälpa några med blogg, pussar amanda <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: