by amanda

|
hejhej, nu är jag hemma igen. eller jag har varit hemma ganska länge, när jag kom hem gjorde jag direkt pasta sallad till imorgon då jag ska vara med på 5:ornas friluftsdag för de är så få så jag och några från min klass ska hjälpa till med något konstigt så vi ska ha matsäck och för mig blir det pasta sallad. på onsdag har min klass också friluftsdag så jag ska ha matsäck 2 dagar på rad. menmen, jag och ida drog i allafall till centrum och köpte varsin toast till middag men vart inte mätta så vi köpte varsin liten yoghurt också. efter det gick vi till fryen och gungade på någon grej och sen gick vi till centrum igen. där väntade vi på tunnelbanan och hoppade sen på den mot skarpnäck för kenny och hans kompisar var där. vi åkte till bagis och stog där i centrum och gjorde ingenting. sen kom skit många så vi drog, vi orkade inte vara ute längre så jag åkte hem och hon till sig. men nu måste jag dra, för syster ska göra något. bilder kommer lite senare, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: