frågestund

| frågestund

det var ett tag sen nu, men fråga vad du vill så svarar jag på dina frågor. frågestunden håller på tills tisdag kväll, pussar amanda. fråga på nu ! 
Anonym

Vem hade du ditt första seriösa förhållande med?

jjuliaah

haha okej, hmm... vad ska man fråga amanda? :P

1 du är oskuld va? ;o

2 är du kär ? :)

3 vem umgås du mest med av tilda, anne, elin & filippa (?) ? XD

4 hur mår du älskling ?

Puss ! <3

Lovisahh

Bh-storlek ?

Har du mens ?

Gillar du nån kille just nu i så fall vem ? :)

Aja kommwe inrw på mwe :P

huhi

äru oskuld?

har du strulat någon gång?

har du kysst någon?

har du pussat någon?

äru kär i någon? i så fal vem?

eller säg det till din bästis!

matilda angelica & filippa

finns det någon du ser upp till?

vem är din förebild?

älskar du oss på riktigt (hahahahha)

hur många besökare har du?

tror du vi är seriösaaaa med frågorna?

aa vi älskar dig iaf.

lukia

1 Hur länge har din blogg funnits ?

2 Hur mår du ?

3 Vem älskar du mest ?

4 Följer du någons blogg ?



Puss på dig <3

:)

Vem var din senaste pojkvänn ?

Saknar dig.

om du var tvungen att resa från sverige och aldrig skulle få återvända tillbaka, vilka 5 personer skulle fölt med dig ditt du reste, och vilka 5 saker skulle fölt med? snälla vet att det är svårt men ta dig inte undan nu :P utan 5 personer och 5 saker max, pussar.

jjuliaah

då är jag tillbaka igen amanda höhö

1 saknar du fanny & becca ?

2 favorit färg & teve program ? XD haha

& nu fem snabba frågar & svar :D

choklad vs vanlij ?

kärlek vs vänskap ?

matilda vs angelica ?

filippa vs elin ?

julia vs .... ? någon ^^

föräldrar vs vänner ?

din syster vs pojkvän ?

puss vs kram ?

sex vs mysa ?

haha lite frågor att svara på, puss gumman!

Emma

Hur lägger man in video-inlägg till bloggen??



//Glad för svar <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: