by amanda

|
jag och matilda har faktiskt solat, och haft vattenkrig hela dagen. så otroligt skönt, men så jävla varm. lite färg har jag fått hiltils men inte mycket .. kanske syns bättre senare =) vi låg och solade + lyssnade på musik då vi nästan hade börjat koka så vi hade vattenkrig och sen solade vi oss torra igen. vi har ätit lunch och jag har delvis rensat lite ogräs men tröttnade efter drygt 20 minuter. jag bloggar senare men jag tror nog att vi kommer fortsätta sitta i solen resten av dagen.
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: