by amanda

|
hallå där ute ! jag gick ut och mötte ida i kärrtorps centrum. när vi hade träffats gick vi till fyren och tog en massa bilder. senare kom plötsligt angelica, olivia och natou så vi var i centrum och pratade mest. sen skulle olivia hem och äta och jag & ida skulle köpa varsin choklad och läsk så vi följde med henne till centrum. när vi hade köpt klart så gick vi tillbaka till fryen. jag och ida skulle träffa kenny, benny och paul så vi väntade på de i fyren. de andra drog hem så när de kom så "hängde" vi bara där. men jag och ida tyckte sen att det var tråkigt så vi gick till centrum och bara stog där. sen skulle de hem så jag och ida stannade kvar en liten stund med robin som hade kommit. ida skulle sen hem så jag och robin följde henne en bit och sen så skulle jag också hem så robin följde mig halva vägen. när jag sen kommit hem hjälpte jag pappa att packa upp sakerna och sen hjälpte jag emma med hennes blogg och sen åt jag middag. nu sitter jag framför datorn och äter jordgubbar och melon. bilder från idag kommer imorgon för bilderna är på idas kamera och hon glömde sin usb sladd. och de andra bilderna som jag tog med pappas kamera har therese så de kan jag inte heller ladda in fören om några dagar om jag inte kan fixa på något annat sätt. flera inlägg kommer nog inte ikväll så vi hörs imorgon. då jag i allafall ska vara med ida. aja, vi ses pussar amanda <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: