by amanda

|
hejhej, tilda åt aldrig här så efter jag hade ätit mötte jag henne, vi gick hem lämnade hennes väska och sen gick vi till konsum och köpte glass. sen mötte vi thrife och robin i centrum, vi gick hem till mig och spelade kubb i trädgården. jag och tilda vann så jävla hårt ! =) det vart kallt så vi gick in och ner i källaren. där sjöng vi först singstar och sedan spelade vi buzz. jag vann ! killarna skulle hem så de gick, nu sitter jag och tilda och dricker cola och äter glass. mums (a) jag tror vi ska kolla lite bloggar och sedan spela singstar. bloggar sen, puss amanda <3
    


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: