by amanda

|

jag gick hem till matilda som jag skrev förut men hon var inte klar så jag låg och kollade på mtv medans hon duschade och gjorde sig färdig. senare åkte vi in till t-centralen och mötte matilda mamma på någon h&m. vi kollade på lite kläder och de köpte något. sen gick vi till stadium, efter det inter sport och sen gina tricot. matilda var sedan klar så hon och jag åkte hem till mig. jag duschade medans hon satt framför datorn. jag gick ut i trädgården och rensade lite maskrosor men tröttnade så gick in igen. jag gjorde mig helklar fast jag och matilda hade inte kommit överrens om vad vi skulle göra. hon ska/skulle sova här idag också så vi skulle hem till henne och hämta hennes kläder + köpa glass till efterrätt. men påvägen kallade hon mig kärringen för att jag inte hade lust att träffa tage just då och det var inte okej för mig så jag stannade. men hon typ gick så då gick jag också. jag smsar med henne nu men vi halvbråkar så jag vet faktiskt inte om hon ska sova här eller inte .. men vi får se. jag bloggar sen, puss amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: