by amanda

|
hej kära läsare. sitter i trädgården och solar men det är så jävla varmt så jag tror jag går in snart, men så skönt (a) jag måste försöka bli lite brun, jag som alltid känner mig så blek "/ jag somnade i allafall runt 3 igår för jag låg och smsade med leon allt för länge. jag och matilda skulle ha gått upp vid 9 eftersom hon hade match men typiskt henne så somnade hon om till 10 och hon skulle samlas halv 11 i bagis. så vi fick springa upp. medans hon klädde på sig så fixade jag frukost. vi åt frukost tillsammans men hon hade jue skit brottom så hon drog direkt efter. det såg ut som ett bombnedslag i mitt rum så jag "städade" lite, klädde på mig och ja nu sitter jag här. jag och tilda skulle till grönan idag men hon spelar jue match och måste sen till stan med sin familj så antingen väntar jag eller så träffar jag någon annan. vi får se, men visst känns det som om det verkligen är sommarlov idag ? tur nog slutar vi snart. puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: