by amanda

|
förlåt för den dåliga uppdateringen idag .. jag som sa att jag skulle blogga mycket. men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. idag fick vi sluta halv 3 istället för halv 4 då vi hade tänkt att åka till björkhagens skola för att träffa några men de flesta hade redan slutat så vi bestämmde oss för att åka till hammarbybacken istället. men påvägen dit ringde vi leon och filippa svarade, hon var nämnligen kvar vid skolan och självklart ville vi träffa henne så vi vände och gick till björkhagen. matilda skulle på träning så hon åkte hem så det var alltså jag och angelica kvar. jag pratade med leon i telen påvägen till deras skola så han visste vart jag var men inte jag honom .. så när vi står utanför skolan så säger han att han ser mig. då går han på andra sidan gatan men vågar inte gå fram -.- så vi gick mot tunnelbanan men missade våran så vi stog mitt på gatan och leon + 2 till står minst 20 meter bort eller sitter på gräset. så lägger de på så vi börjar gå mot de då de reser sig upp och börjar gå åt andra hållet. så vi sket i det och tog tunnelbanan till hammarbyhöjden igen. jag filippa möller och angelica. vi åkte förbi leon, emil och manne/hubbe (vet inte vem utav de) så vi passade på att skit glo på de (a) filippa skulle hem så hon tog skarpnäck tåget tillbaka. annie ringde leon igen och skojjar om att hon såg honom fast hon inte gjorde de precis då kommer de till tunnelbanan precis framför oss utan att vi ser att de var de först. sjukt pinsamt =) leon gick och gömde sig bakom hans kompisar och jag sprang iväg medans annie vart sur på mig för att vi inte gick fram. när tunnelbanan kom hoppade vi på och åkte en station sen gick jag och angelica av. de gjorde inte de så vi gick hem till mig istället. jag bytte om och sen åt vi pannkakor och kollade på tv. efter det skulle annie platta håret så jag väntade på henne. sen gick vi ut, mötte filippa carlsson robin halat och thrife. men vi orkade inte vara med killarna just då så vi drog. filippa skulle hem så jag och angelica gick hem till henne för att pumpa hennes cykel. vi stog och pumpade den i en halv timme utan resultat .. jag trodde hon hade punka och hon tror att det var fel pump typ -.- menmen tills slut vart annie så sur så hon slängde iväg saker och höll på så vi gick in till henne igen, åt middag där och sen gick vi ut för att pumpa hennes mammas cykel men de fungerade inte heller och jag skulle träffa matilda och denise så jag gick. jag mötte tilda och denise i centrum, vi åkte till hammarbyhöjden och gick upp på backen. påvägen upp började vi bråka med 3 stycken, 1 tjej och 2 killar.. de kallade oss fjortisar så självklart började vi skrika saker tillbaka men sket i det senare. vi stog uppe på liften, skrek, sjöng, fottade och spelade in videos. till slut skulle vi hem så vi sa typ hejdå till de men de kallade oss hora så vi skrek något i stilen med " håll käften din uppknullade tjockis" (a) de började så vi gav bara igen =) men sen tog vi tunnelbanan och gick hem. denise åkte till bagis, i centrum mötte vi robin thrife och halat så de följde oss hem till mig och sen stog vi på min gata och chillade men tilda hade inte ätit så vi gick in en liten stund senare. vi åt tacos och spelade lite singstar, hon är kvar där nere så jag ska gå ner till henne nu. puss <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: