by amanda

|
vem hade jag varit idag om ni inte hade funnits vid min sida ? jag hade aldrig klarat mig, ni är mitt allt. ni lyser upp min dag, ni är mina bästavänner. jag delar allt med er, jag litar på er. jag kommer aldrig glömma er, bråkar gör vi men det är för att vi är så lika allihoppa. vi gillar för de mesta samma saker, tycker lika om de flesta och en massa annat. utan er idag hade jag legat på botten, kanske inte ens levt. det är ni som har gjort så jag orkat ta mig igenom alla gånger jag mått dåligt och varit ledsen. det är ni som fått mig så stark som jag är idag, det är ni som gjort mina dåliga dagar till de bästa. det är helt enkelt ni som är guldvärda. i mina ögon är ni underbara, alla fyra. minnena med er, jag kommer bära med mig de i hela mitt liv. först gjorde det ont att vi en dag inte skulle vara vänner längre, men den tanken finns inte kvar. skulle ni lämna mig skulle jag göra allt för att få tillbaks er, kriga tills jag fick tillbaka er. det kommer vara vi föralltid, precis som vi lovat varandra. ni betyder otroligt för mig, jag avgudar er. jag har försökt beskriva er med ord många gånger men det tog inte lång tid innan jag förstog att det är omöjligt. ni är obeskrivliga, orden räcker inte till. jag har sagt det många gånger och jag kan göra det miljoner gånger till. jag har bara er i mina ögon. jag älskar er mest.
            
mikaela

svar: tack så mkt :)

filippa

älskar er ! (:

och älskar oss :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: