by amanda

|

vet ni vad jag har gjort idag ? jo jag har varit med elin =) vi drog hem till mig efter skolan och åt mackor plus mjölk med flingor. gottgott (a) samtidigt som vi kollade på tv, efter vi ätit plattade jag håret, satte på löshår och gjorde flätor men de blev så fult så jag tog ut de igen. vi lyssnade på lite musik och kollade bloggar sen drog vi ut. elin skulle tydligen hem så vi gick till skolan för att leta efter emelie men hittade henne inte, elin skulle ta bussen hem så jag åkte till hammarbyhöjden och träffade my. vi tog tunnelbanan tillbaka till kärrtorp och sen bussen hem till henne. när vi kommit dit fixade hon pengar och sen tog vi cykeln till konsum och köpte glass. när vi kommit hem igen satte vi oss på gungorna på hennes gård och åt varsin god klass. efter det tog vi tunnelbanan till ip för vi trodde kbk hade träning men de var tydligen senare så vi åkte till centrum och gjorde typ ingenting. sen skulle my hem så hon skjussade hem mig med cykeln. när jag väl var hemma sen så hjälpte jag till att hänga upp tvätten och kollade mina sms från min gamla mobil. de flesta från min gamle vän, klarade inte av pressen så stängde av den och satte på min vanliga. efter det var det i allafall mat, grillat så vi åt på verandan. när vi ätit klart satt vi och pratade lite men de vart kallt så jag gick in och satte mig framför datorn. jag bloggar senare om jag orkar men jag tror det. pussar amanda <3
  



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: