by amanda

|
hejhej, nu har jag precis kommit hem. jag har varit upptagen hela dagen. jag angelica och filippa gick hem till filippa efter skolan och åt lite mackor som "mellis" efter det kollade vi runt lite på datorn, bloggar + låtar typ. pratade med några i telefonen och så höll vi typ på tills det var mat då vi åt där alla 3 + lippas mamma. efter vi ätit satt vi i lippas rum och pratade sen kom kenny benny och paul så vi gick till thrife och hämtade honom. så gick vi runt i kennys källare och letade efter hans sovsäck =) när han var klar gick vi till centrum men halv vägs dit skulle angelica hem så vi följde henne hem till filippa så hon kunde hämta sin väska sen gick vi. vi gick tillbaka till centrum för killarna hade stannat där. när vi kom dit så stog de och pratade med några så vi åkte hiss upp och ner sen var de klara så vi gick mot gården för de skulle säga något till en kille. men det tog sin tid och vi skulle vara hemma vid 9 så vi drog. när jag sen kom hem pratade jag lite med pappa och gjorde mig en skål med yoghurt + flingor som jag äter nu. bloggar sen, puss.
    
Pirla

Älskar er tjejer :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: