by amanda

|
nu är det lite nytt på bloggen, fint va ? cornelia hjälpte mig med bakrunden och headern, dock tog hon "sin kod" så jag fick ungifär som hon hade något jag inte ville. hon visste inte hur man ändrade tillbaka och jag kom inte heller ihåg hur man gjorde så jag tog lite hjälp av filippa. men nu har jag ändrat lite grann och är nöjd. så tack filippa och cornelia för hjälpen även felen. =) jag ska snart logga ut så jag bloggar imorgon, puss <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: