by amanda

|
när jag vaknade imorse låg jag kvar i sängen och smsade sen gick jag upp och klädde på mig + sminkade mig. matilda vägrade gå upp så jag satt i hennes rum och väntade. när hon väl gått upp drygt 30 minuter senare åt vi frukost sen vart jag tvungen att dra. jag gick hem till mig, lämnade väskan och sen sprang jag halva vägen till centrum för att hinna med tunnelbanan som becca var på. vi åkte i allafall till slussen och tog sen båten till grönan. vi började åka pop-expressen och sen berg&dal banan. mer än den ordningen kommer jag inte ihåg. det var skit najs där idag i allafall för det var lite folk, inga köer vid 4 så vi kunde snabbt åka men tyvärr blir det inga bilder från idag för jag glömde fotta. vi träffade i allafall denise och bella där så vi var med de ganska länge. sen ville bella hem så de drog. jag och becca åkte pop-expressen en gång till sen mådde vi så illa så vi åkte hem. jag gick av i kärrtorp och hon åkte vidare till bagis. jag gick hem till pappa, hämtade väskan och sen gick jag till mamma. jag har suttit vid datorn enda sen jag kom hem och bloggat så jag ska snart äta middag. jag bloggar senare, puss amanda.
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: