by amanda

|
dålig uppdatering igen, jag vet .. jag är hemsk =)

igår vart det ändringar det lovar jag er .. jag och matilda skulle träffa tim men han skulle tydligen vara med marko så vi skulle typ träffar alla 4 (enligt någon) men jag och matilda skulle till medis först för att träffa nikita snabbt men jag orkade inte så jag sa att vi inte kunde. så vi åkte till hammarbyhöjden och letade efter huset tim bodde i, efter 30 minuters letande mötte vi venne och sen letade vi yttliggare 30 minuter. när vi väl hade hittat med hjälp av linn som bodde vid honom förut så hittade vi alltså en timme senare. när vi stog utanför honom ville han inte komma ut för han skulle träffa marko först (?) så jag vart skit irreterad och drog därifrån med venne och matilda efter mig. när vi kommit till tunnelbanan så åkte vi i allafall hem till matilda och kollade på tv. venne gick en stund senare då jag och tilda fortsatte kolla på tv. vi gick hemifrån klockan 5, tog cykeln hem till erika där det var tjejmiddag. jag matilda erika elvira marika och tova var där. det var jätte mysigt. det var erika och elvira som hade tjejmiddagen för erika fyllde år igår och elvira idag. grattis ! de öppnade först presenter och sen åt vi middag - tacos. när vi ätit hade vi frågesport och marika vann sen gick vi ut på gården. vi gjorde typ ingenting ute så vi gick in, åt efterrätt - kladdkaka med glass och kollade på film. " 13 snart 30" sen vart det slut så jag och matilda åkte till centrum. vi visste inte vart vi skulle eller vad vi skulle göra så vi började bråka av flera olika andledningar men när vi väl kommit hem till henne sen så åt vi fruktsallad, satt i hennes rum och pratade och åt lite mackor och sen la vi oss i sängen och smsade. sen somnade vi (a) bilder från igår kommer nu <3
     
Mimmi

lite små desperata kanske angående tim ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: