by amanda

|
nu har jag duschat, letat kläder, klätt på mig, ätiit lunch/frukost, fönat håret och ska snart platta håret och sminka mig. sen ska jag träffa matilda, nikita ville träffa mig så vi kanske träffar honom en snabbis eftersom det var så länge sen och sen träffar vi tim. men det är inte säkert, vi ska i allafall vara med tim vad jag vet. jag bloggar ikväll om jag orkar, puss <3
( bilderna från igår kan ni inte få idag för jag glömde kameran hos matilda "/ )


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: