by amanda

|
godmorgon sötnos. nu är jag hemma, tilda hade match vid 8 imorse och hela hennes familj förutom brorsan åkte med, men jag stannade iallafall kvar hemma hos dem för jag orkade inte gå upp. jag hade problem med att sova och delvis med att jag hade 27 sms när jag vaknade .. fast det är alltid lika kul att få sms =) så jag gick upp ensam vid 10, klädde på mig och sen drog jag därifrån. jag gick hem, och nu är jag hemma i allafall. jag ska snart duscha, äta frukost och fixa klart mig sen tror jag att jag och matilda skulle träffa tim för vi gjorde inte det igår. bilder från igår kommer imorgon, fast det är inte många "/


igår i allafall efter vi hade gjort oss klara för att gå dit så kom matilda i sista stund på att hon hade träning som hon skulle gå på. så medans hon hade träning i en timme och 30 minuter så satt jag i en park och pratade i telefonen för jag orkade inte gå hem så länge. och och efter lite mer än 30 minuter gick jag till ip där de hade träning och kollade på. när träningen var slut gjorde matilda sig klar sen mötte vi denise sanna och olivia i bagarmossens centrum och så gick vi tillsammans till candy shop. först var det långsamt och tråkigt för de var inte lika mycket folk som det brukade vara. vi stog mest vid kanten och diggade till musiken (a) i slutet var det några som ville dansa men vi tackade nej .. när de var slut skulle jag denise olivia matilda och kenny hem till mig men vi gick aldrig dit för vi hann inte. klockan var kvar över 9 och vi skulle vara hemma 10 så vi stannade i kärrtorps centrum en stund. 20 i tog vi tunnelbanan till bagis och gick sedan hem. hemma städade tilda rummet så jag låg och smsade + pratade med henne. vid 12 gick vi och la oss för tilda hade jue match tidigt. fast pigg som jag var låg jag och smsade och somnade inte fören halv 2. men nu ska jag duscha. jag bloggar efter, puss älskling <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: