by amanda

|

hejhej, jag är precis klar och ska dra ut och möta matilda i skärmarbrink. sen åker vi i allafall till farsta för att köpa lite grejer. jag vet inte vad vi ska göra efter, vi ska nog träffa tim i allafall. om någon mer ska vara med vet jag inte. jag tror inte det blir någon mer bloggning ikväll eftersom jag sover hos tilda så brukar vi inte vara inne på datorn men kanske ett snabbt inlägg vi får se. min familj åker till landet över helgen så jag sover hos tilda 2 nätter : ) hur kul som helst ! men nu måste jag gå. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: