by amanda

|
10 saker du inte visste om mig;

* jag är inte helsvensk.
* jag följer 3 bloggar. desirees, paows och kissies.
* jag har 4 närmaste vänner.
* jag tror inte på kärlek.
* jag är rädd för småkryp.
* jag har tappat bort mina nycklar 3 gånger (a)
* jag hette amaandaa@ på min första playahead.
* jag har slutat med smink, använder bara mascara och solpuder.
* jag blir jätte lätt nervös.
* jag har bara solat solarium en gång.

gammal bild.
Anonym

"* jag har slutat med smink, använder bara mascara och solpuder."

Då har du ju förfan inte slutat med smink



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: