by amanda

|
förlåt för den dåliga uppdateringen idag men jag har varit upptagen hela dagen. när jag vaknade hoppade jag direkt in i duschen och sen gjorde jag mig klar. sminkade mig, platta håret, åt frukost, satte på löshår + mera. när jag var klar, drygt 2 timmar senare mötte jag elin i skärmarbrink och sen åkte vi tillsammans till slussen. i slussen träffade vi steven och stog sen i säkert 30 minuter och väntade på gb. när han kommit i allafall så tog vi båten till grönan. det var lite köer när vi kom dit så jag och elin började med insane medans de åkte något annat. menmen, 2 timmar senare och vi precis skulle åka extreme så åkte gb typ fast. han vart i allafall utslängd av vakterna så vi drog också efter vi hade åkt. jag och elin tog bussen medans de tog båten så jag och elin hade lite parfym krig medans vi väntade. när de sen var i slussen tog vi tunnelbanan till de och mötte de vid spärrarna. vi åkte till tekniska högskolan och sen åkte vi tillbaka medans vi väntade på matilda. när hon hade kommit gick vi till götgatan och kollade på lite kläder och sen drog de hem. gb och steven hoppade av någonstans så vi åkte till kärrtorp. elin gick hem så jag och matilda gick hem till alex och plingade på. han och seanbanan var där så de kom ut. vi gick hem till mig så jag kunde byte skor för jag hade fått skavsår av mina och sen gick vi hem till tilda så hon kunde byta kläder. i stannade hos tilda lite och kollade på tv. sen skulle de hem och äta så vi mötte elin och sen tog vi tunnelbanan till kärrtorp och gick hem till alex. vi satt i hans vardagsrum och väntade medans de åt. när de sen var klara var vi inne på alex rum och gjorde lite saker. vid 9 skulle tilda hem så vi gick också ut. seanbanan och alex handlade godis medans jag och elin väntade i centrum. när de sen var klara gick vi till någon park och gungade lite. påväg därifrån kom typ venne matthew emil fredrik jonte melker och max. så vi stog med de tills seanbanan och alex skulle hem. så de sa hejdå och sen gick de. många av vi som var kvar skulle hem så jag tog sällskap med venne matthew emil max och jonte halva vägen och sen gick jag hem resten själv. när jag kom hem vid 10 gjorde jag pannkakor till middag och åt vid halv 11. sen satte jag mig framför datorn och ja, nu sitter jag här  : ) om jag hinner bloggar jag imorgon. puss älskling <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: