by amanda

|

nu sitter jag hemma och äter. när filippa och elin kom tillbaka så skulle båda hem. elin skulle äta och filippa få gäster. så jag följde elin halva vägen hem sen gick jag själv hem igen och gjorde middag. jag har precis kollat in på gamla pea och ska snart logga in på facebook. när elin ätit klart så ska hon ringa mig så ska vi gå ut och träffa någon, vet inte vem än men någon kille tror jag.. men nu ska jag äta klar. puss älskling <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: