by amanda

|
det här blir nog sista inlägget för ikväll för min syster har den stora datorn så jag sitter med den i mitt rum som inte är så speciellt snabbt så jag orkar inte blogga mera än det här inlägget.. jag gick i allafall ut och mötte filippa i sandsborg vi missade tunnelbanan tillbaka till skärmarbrink så vi bytte tunnelbanan i tallkrogen. när vi sedan kommit till kärrtorp i allafall så sprang vi snabbt på toabesök på vardagsrummet. när vi var klara hade mohammed och nicolas (stavning?) redan kommit så vi var i allafall med de. vi gick typ mest runt fram och tillbaka. mohammed hade brottom hem men vi gick omvägar så han inte kunde komma hem i allafall eftersom han själv inte hittade. i allafall så drygt 3 timmar senare så åkte vi med de till slussen och sen drog vi. jag åkte hem, kollade på tv och åt äpple och nu bloggar jag. jag skriver imorgon, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: