by amanda

|

hej sötnos, idag hade vi någon "fiskenätet" dag där vi åkte till orhem och gjorde massa aktivitetar. faktiskt ganska kul.. jag slutade runt halv 3. då jag och matilda väntade på elin i kärrtorps centrum. när hon kommit dit tog vi tunnelbanan till bagis och gick hem till tilda. hemma hos tilda åt vi mackor och gjorde typ ingenting. tilda höll typ på att bli sjuk så hon bad oss gå (?) vi stannade en liten stund och sen drog vi för hon var skit sur. jag och elin gick hem till henne och hade kul. vi plattade håret och lite annat och sen gick vi ut en snabbis. när vi kommit in igen så skulle hon äta så jag kollade på tv så länge. när hon ätit plattade jag håret igen för de blev lockigt när vi var ute innan. vi var bara hemma och chillade sen gick vi ut och gick runt lite men det började spöregna så vi gick hem. hemma plattade jag håret yttligare en gång för de blev lockigt igen när de började regna (a) så chillade vi bara sen gick elin jag och emelie till bagis tunnelbanan och åkte till hammarbyhöjden. i hammarbyhöjden så bytte vi tunnelbana och åkte till skarpnäck. där skulle vi träffa ted, gb och några men vi trodde de skulle gå på tunnelbanan men de skulle de tydligen inte så vi drog. jag åkte hem, dock med emelies skor för vi hade bytt men glömde byta tillbaka. när jag kom hem åt jag middag och nu ska jag snart läsa bloggar och hjälpa vennes syster med blogg tror jag : ) bilder kommer imorgon, puss amanda <3
 



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: