by amanda

|
hej baby <3 jag skulle jue som sagt träffa elin idag + nikita, cem och jeppe men elin skulle på 40 årsfest och killarna svarade inte när jag smsade så jag sket i dem. istället så träffade jag linnea och vi åkte till grönan. vi kom dit runt halv 3.. det var jätte mycket folk så vi åkte inte så mycket utan träffade mest vänner där .. som till ex. fanny, andre, filippa, matilda, angelica, venne, melker, natou, emil, matthew, fred, max och tobias. lite fler också menmen. det var faktiskt ganska roligt med tanken på att jag träffade så många utan att åka så mycket. i allafall så var vi mest med filippa matilda angelica venne och melker. mer tänker jag inte berätta om vad vi gjorde där, det är jue inte så svårt att lista ut. när de stängde i allafall så var det någon kille som jag fick hans pea av och några andra vi tog sällskap med men en av killarna "känner" vi : ) jag, matilda och de 3 killarna gick till tunnelbanan för annie och dem försvann. jag bytte nummer med 2 av dem och sen drog vi. när jag sen kommit till kärrtorp och gått av ringde jag elin och pratade med henne påvägen hem. när jag kommit hem satte jag mig framför datorn och nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag kan få min middag. jag skriver senare, puss amanda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: