by amanda

|
förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte orkat sitta framför datorn en sån vacker dag .. jag gick i allafall upp vid 10 gjorde mig klar och sen drog jag ut på verandan och satte mig i solen och läste. vi håller på att bygga om hära så jag fick till slut inte sitta kvar .. min pappa och farfar sa det på ett väldigt dåligt sätt så jag var sur och gick in och la mig på soffan och läste. efter en stund var det lunch så jag gick ut och åt ute med de andra i familjen .. och sur som jag fortfarande var så gick jag in direkt igen efter lunchen och svarade knappt när de andra pratade med mig. pappa tyckte jag skulle vara ute så han tvingade med mig ut. så jag satt i solen en stund och sen kom perre (farmors pojkvän) så jag åkte med honom tillbaka sen. när jag kom dit så satt jag där i solen hur länge som helst. i flera timmar .. och sen vart det lite kallare för de blåste så då gick jag in. kollade på tv och sen hjälpte jag farmor med maten lite. vid 6 kom min familj + farfar och carin (farfars fru) vi alla hade blivit bjuda på middag där. så vi satt där och åt, pratade och hade mysigt. sen blev det efterrätt och en lång stund efter det så hjälpte jag till och diska och sen drog vi hem. nu sitter jag vid datorn och ska snart gå in på msn och facebook och kolla runt lite. jag bloggar mera senare, och som vanligt inga bilder från dagen "/ menmen, pussar amanda <3

jag och matilda baby <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: